OBP-ZO-14/2011
Data publikacji: 19 maja 2011 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Działając zgodnie z zasadą efektywnego zarządzania finansami przedstawiamy zapytanie ofertowe na:
dostawę gadżetów promocyjnych z nadrukiem na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646 23 51
Fax 29 642 40 46
e-mail: biuro@kastor.org.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67
Przedmiot zapytania ofertowego:
Dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie projektu graficznego, przygotowanie nadruku, nadruk, gadżety oraz dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.
Rodzaj i parametry gadżetów:
1. Torba bawełniana z krótkimi rączkami – materiał bawełna – min. 105 g/m, wymiary 420x320x200 mm, jeden kolor nadruku, rozmiar nadruku 28 x 28 cm, kolor toreb: biały lub ecru – 60 szt., czarny – 60 szt., pomarańczowy – 80 szt.
2. Torba bawełniana z długimi rączkami – materiał bawełna – min. 105 g/m, wymiary 420x320x200 mm, jeden kolor nadruku, rozmiar nadruku 28 x 28 cm, kolor toreb: biały lub ecru – 80 szt., czarny – 60 szt., pomarańczowy – 60 szt.
3. Długopisy plastikowe z nadrukiem jednokolorowym, dwa nadruki po dwóch stronach – ilość: 600 szt.
4. Smycze – smycz o szerokości 20 mm, długość smyczy od 40 do 50 cm, z metalowym karabińczykiem, nadruk pełno kolorowy po obu stronach – ilość 300 szt.
5. Notesik – kostka firmowa – wymiary: 8x8x(h=5) cm, z nadrukiem pełno kolorowym jednostronnym na każdej kartce, papier offsetowy 80 g – ilość – 100 szt.
6. Teczka firmowa A4 (offset) 4+0 CMYK, gramatura 300 g/m², foliowana błyszcząca, nadruk na jednej stronie kartonu, z zakładką w środku – ilość – 500 szt.
7. Brelok akrylowy – wymiary produktu: 5,5x3,4x0,6 cm, nadruk obustronny pełno kolorowy, w okienku breloka, ilość – 400 szt.
8. Opaska odblaskowa, z nadrukiem jednokolorowym, wymiary: 34x3x0,2 cm, ilość – 400 szt.
9. Światełka odblaskowe w kształcie misia – wymiary: 4,5x7x0,8 cm, nadruk jednokolorowy, ilość – 300 szt.
Uwaga! Dla pozycji 1, 2, 7, 8, 9 Zamawiający dopuszcza rozbieżności rozmiarowe do 15% dla każdego z wymiarów. Na przykładzie breloku akrylowego (poz. 7) wyjaśniamy, iż Zamawiający dopuszcza dostawę breloków o wymiarach od 4,7x2,9x0,5 cm do 6,3x3,9x0,7 cm. Analogicznie ta zasada będzie stosowana dla pozostałych, wymienionych w wyjaśnieniu pozycji.
Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczy gadżety do biura: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju, 05-240 Tłuszcz, ul. Powstańców 9.
Wszystkie nadruki muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wytyczne znajdują się pod adresem:
http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Documents/wytyczne_04_02.pdf
Zamawiający przewiduje umieszczenie na materiałach logotypu Obywatelskiego Biura Porad wraz z jego nazwą, odwołania do strony internetowej projektu (www.ObywatelskieBiuroPorad.pl) oraz ewentualnie umieszczenie numeru telefonu.
Zamawiający dysponuje wszystkimi logotypami niezbędnymi do wykonania zlecenia i udostępni je we wskazanym przez Wykonawcę formacie.
Termin dostawy zamówienia: w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia przy założeniu, że Zamawiający będzie zatwierdzał zaproponowane przez Wykonawcę wizualizacje projektów w czasie maks. 6 godzin od poinformowaniu go o jej przesłaniu w formie elektronicznej.
Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za wykonanie i dostawę do siedziby zamawiającego gadżetów promocyjnych – pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: biuro@kastor.org.pl, przesłana faxem na numer 29-642-40-46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty,
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
Terminy:
Termin składania ofert upływa 23.05.2011 r. godz. 15.00
Termin dostawy zamówienia: w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia przy założeniu, że Zamawiający będzie zatwierdzał zaproponowane przez Wykonawcę wizualizacje projektów w czasie maks. 6 godzin od poinformowaniu go o jej przesłaniu w formie elektronicznej.
Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów: najniższa cena.
Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.
zapytanie_ofertowe_OBP_14_2011.doc
zapytanie_ofertowe_OBP_14_2011.pdf
Wiadomość z dnia: 19.05.2011 Dokument oglądany razy: 1 794 |
Opublikował: Maciej Puławski |