Niepodlegające Ustawie
OBP-ZO-43/2013 - Na wydruk i dostawę ulotek kolorowych (CPV - 79823000-9; CPV - 22140000-3) na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
OBP-ZO-43/2013
Data publikacji: 30 października 2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wydruk i dostawę ulotek kolorowych (CPV - 79823000-9; CPV - 22140000-3) na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646-23-51
fax. 29-642-40-46
e-mail: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67
Przedmiot zapytania ofertowego:
Wydruk i dostawa ulotek kolorowych na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający zapewni projekt graficzny ulotki.
Wykonawca wydrukuje i dostarczy ulotki do siedziby Zamawiającego.
Parametry ulotek:
Format: A4 składane do DL
Druk: 4+4
Materiał: papier kredowy 135g/m²
Nakład: 5 000 szt.
Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczy ulotki do biura: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju, 05-240 Tłuszcz, ul. Powstańców 9.
Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres Oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za 5 000 szt. ulotek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT (załącznik nr 1);
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2).
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: info@ObywatelskieBiuroPorad.pl, przesłana faxem na numer 29-642-40-46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
Terminy:
Termin składania ofert upływa w dniu: 16 listopada 2013 r. godz. 12.00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 29 listopada 2013 r.
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle informację o wyniku postępowania do każdego Oferenta, który złożył ofertę.
Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów:
Cena – waga 100%
Sposób obliczenia i przyznania punktów dla badanej oferty:
C_i=(najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert)/(cena badanej oferty) x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.
http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_43_2013.doc
http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_43_2013.pdf
Uwagi:
Numer postępowania: OBP-ZO-43/2013 Tłuszcz, dnia 25 listopada 2013r.
Protokół z wyboru oferenta
na dostawę ulotek kolorowych
W dniu 30 października 2013 roku, na tablicy ogłoszeń w biurze projektu, w BIP-ie oraz na stronie internetowej projektu ukazało się zapytanie ofertowe Nr OBP – ZO – 43/2013 na dostawę ulotek kolorowych w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytanie ofertowe zostało również wysłane drogą mailową do:
biuro@drukarnialuxor.pl, biuro@jerzu.pl, info@drukowanieulotek.pl, biuro@fabrykaulotek.pl, biuro@ulotkowo.pl, info@tpsdruk.pl, biuro@advertdruk.pl, firmaplus@op.pl,
pmr.grafika@gmail.com
Termin składania ofert upłynął w dniu 16 listopada 2013 r. o godz. 12:00. Do tego terminu wpłynęły 23 oferty, na podstawie których Zamawiający dokonał oceny ofert:
Oferta nr 1. TPSDruk Mariusz Gleba, ul. Różana 14, 83-250 Skarszewy
Data wpłynięcia oferty: 31.10.2013 r. g. 12:03
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 700,00 zł/71,29 pkt.
Oferta nr 2. STOLGRAF Pasternak, Rodziewicz Sp. j., 58-141 Stanowice, ul. Świebodzka 41
Data wpłynięcia oferty: 31.10.2013 r. g. 15:00
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 922,50 zł/54,09 pkt.
Oferta nr 3. PHU Podhalanin T. Kiełpińska D. Kiełpińska, ul. Szaniawskiego 29, 30-405 Kraków
Data wpłynięcia oferty: 4.11.2013 r. g. 13:11
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 979,08 zł/50,97 pkt.
Oferta nr 4. Flesz Studio Tomasz Kenig, Królikowo 6, 11-015 Olsztynek
Data wpłynięcia oferty: 4.11.2013 r. g. 18:45
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 922,50 zł/54,09 pkt.
Oferta nr 5. Short Media Adam Szort ul. Młodzieżowa 15/1, 89-604 Chojnice
Data wpłynięcia oferty: 4.11.2013 r. g. 22:18
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 650,00 zł/76,77 pkt.
Oferta nr 6. Liman Arkadiusz Król, ul. Podgórna 28b/15, 62-500 Koszalin
Data wpłynięcia oferty: 5.11.2013 r. g. 8:50
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 2 000,00 zł/24,95 pkt.
Oferta nr 7. I-see design Anna Flaga, ul. Moniuszki 15, 44-240 Żory
Data wpłynięcia oferty: 5.11.2013 r. g. 10:01
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 775,00 zł/64,39 pkt.
Oferta nr 8. Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice
Data wpłynięcia oferty: 5.11.2013 r. g. 10:24
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 897,90 zł/55,57 pkt.
Oferta nr 9. Madoń Media 05-092 Łomianki, ul. Leśna 1
Data wpłynięcia oferty: 05.11.2013 r. g. 16:26
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 731,85 zł/68,18 pkt.
Oferta nr 10. Vizion Studio Grzegorz Grodzki, ul. Mireckiego 13A/14 05-300 Mińsk Mazowiecki
Data wpłynięcia oferty: 05.11.2013 r. g. 16:36
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 885,00 zł/56,38 pkt.
Oferta nr 11. Agencja Multiprojekt Jacek Denkiewicz, Al. Piłsudskiego 114, 05-260 Marki
Data wpłynięcia oferty: 06.11.2013 r. g. 8:10
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 959,40 zł/52,01 pkt.
Oferta nr 12. Usługi Poligraficzne Bogdan Kokot vel Kokociński, ul. Nowa Osada 21A, 57-400 Nowa Ruda
Data wpłynięcia oferty: 06.11.2013 r. g. 14:01
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 984,00 zł/50,71 pkt.
Oferta nr 13. Poligrafiq Piotr Chatys, ul. Legionów Dąbrowskiego 12/21, 70-337 Szczecin
Data wpłynięcia oferty: 07.11.2013 r. g. 10:15
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 702,70 zł/71,01 pkt.
Oferta nr 14. Cewe Color Sp. z o.o., ul. Strzelecka 11, 47-230 Kędzierzyn-Koźle,
Data wpłynięcia oferty: 7.11.2013 r. g. 14:25
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 539,90 zł/92,42 pkt.
Oferta nr 15. JMStefko.printing.pl Sp. z o.o. ul. Gronowa 22 lok. 201a, 61-655 Poznań
Data wpłynięcia oferty: 08.11.2013 r. (przesyłka pocztowa)
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 1 426,80 zł/34,97 pkt.
Oferta nr 16. HSS Agencja Reklamowa ul. G. Zapolskiej 39, 45-353 Opole
Data wpłynięcia oferty: 15.11.2013 r. g. 10:34
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 676,50 zł/73,76 pkt.
Oferta nr 17. Centrum Reklamy nmedia, ul. 11-go Listopada 65, 26-600 Radom
Data wpłynięcia oferty: 15.11.2013 r. g. 10:39
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 827,00 zł/60,34 pkt.
Oferta nr 18. K&K reklama poligrafia, ul. Ostatnia 22 31-444 Kraków
Data wpłynięcia oferty: 15.11.2013 r. g. 11:41
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 1 076,25 zł/46,36 pkt.
Oferta nr 19. LMR-Marketing s.c., ul. Westerplatte 14/57, 33-100 Tarnów
Data wpłynięcia oferty: 15.11.2013 r. g. 11:39
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 499,00 zł/100,00 pkt.
Oferta nr 20. Centrum Usług Wspólnych Wydział Wydawnictw i Poligrafii, ul. Powsińska 69/71 02-903 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 15.11.2013 r. g. 12:13
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 1 045,50 zł/47,73 pkt.
Oferta nr 21. Arkuszowa Drukarnia Offsetowa Sp. z o.o., ul. Traugutta 40, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Data wpłynięcia oferty: 15.11.2013 r. g. 12:34
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 799,50 zł/62,41 pkt.
Oferta nr 22. Events Group Sp. z o.o., ul. Parkowa 8 I, 59-300 Lublin
Data wpłynięcia oferty: 15.11.2013 r. g. 15:01
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 842,30 zł/59,24 pkt.
Oferta nr 23. Expol P. Rybiński J. Dąbek Sp. j. ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek
Data wpłynięcia oferty: 15.11.2013 r. g. 10:05
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 850,00 zł/58,71 pkt.
Po dokonaniu obliczeń kryterium wyboru oferty, najkorzystniejszą ofertą złożoną w ramach zapytania ofertowego nr OBP-ZO-43/2013 na wydruk i dostawę ulotek kolorowych w ramach realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest oferta firmy:
LMR-Marketing s.c.,
ul. Westerplatte 14/57
33-100 Tarnów
Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym, a o jej wyborze zadecydowała najwyższa liczba punktów w ocenie kryterium wyboru oferty – 100,00 pkt.
Kryterium wyboru oferty była: cena (waga 100%).
Dokument z dnia: 30.10.2013, 16:40 Dokument oglądany razy: 2290 Przetarg zakończony i rozstrzygnięty Przetarg podlega Ustawie: nie |
Opublikował: Agnieszka Zaremba Publikacja dnia: 30.10.2013, 16:40 Termin: 16.11.2013, 12:00 |