mapa strony   |   kontakt   |


Niepodlegające Ustawie



OBP-ZO-39/2013 - Na realizację zlecenia w charakterze prawnika - eksperta (CPV – 79140000-7) w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

OBP-ZO-39/2013
Data publikacji: 23 sierpnia 2013 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Działając zgodnie z zasadą racjonalnego zarządzania finansami oraz zasadą konkurencyjności przedstawiamy zapytanie ofertowe na:
realizację zlecenia w charakterze prawnika - eksperta (CPV – 79140000-7) w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646 23 51
Fax: 29 642 40 46
e-mail: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67

Przedmiot zapytania ofertowego:
Praca (w formie umowy zlecenia) na stanowisku prawnik – ekspert w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Praca obejmuje popularyzację idei poradnictwa obywatelskiego oraz wspieranie pracy stacjonarnego i mobilnego biura porad poprzez konsultowanie z pracownikami tego biura wybranych, skomplikowanych zagadnień prawnych z zakresu różnych dziedzin prawa, w tym m.in. prawa rodzinnego, cywilnego i administracyjnego, prawa karnego, prawa wykroczeń z wyłączeniem ubezpieczeń społecznych (w tym świadczeń socjalnych), podejmowanie działań szkoleniowo – dydaktycznych na ich rzecz mających na celu poszerzanie ich wiedzy prawnej i umiejętności praktycznych, a także sporządzanie opinii i ekspertyz prawnych, pism procesowych, raportów, wystąpień problemowych i innych dokumentów. Ponadto w zakresie obowiązków pozostaje osobiste konsultowanie z klientami – beneficjentami projektu wymienionych powyżej zagadnień prawnych – w sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu. W zakresie obowiązków pozostaje także prowadzenie baz danych i dokumentacji projektu.

Miejsce realizacji: powiat wołomiński.

Szacunkowa ilość godzin w miesiącu, jaką należy przyjąć do wyliczenia swojej stawki godzinowej przy przygotowywaniu oferty: 30 (ilość godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania i rodzaju porad świadczonych przez biuro).

Okres realizacji: wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.

Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę (imię i nazwisko) i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający cenę brutto za jedną godzinę pracy; pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę wynagrodzenia brutto wraz z narzutami na wynagrodzenia, stanowiącymi koszt pracodawcy, a dla podatnika VAT - kwotę zawierającą podatek VAT; w ofercie należy podać kwotę brutto (wraz z narzutami na wynagrodzenia) lub kwotę brutto (z VAT) (załącznik nr 1);
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2);
- CV osoby ubiegającej się o pracę zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymagań postawionych w niniejszym zapytaniu.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl, przesłana faxem na numer 29 642 40 46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
Dokumenty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty,
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby fizyczne, które spełniają następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie opisanego zamówienia,
- mają zdany egzamin sędziowski, adwokacki lub radcowski,
- posiadają wykształcenie wyższe prawnicze z oceną minimum dobrą na dyplomie ukończenia studiów,
- posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa, w tym przynajmniej 1-roczne doświadczenie w pracy na takich stanowiskach po złożeniu wymienionych wyżej egzaminów.

7. Wymagania preferowane:
- odbyta aplikacja sądowa lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej,
- doświadczenie pracy w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Terminy:
Termin składania ofert upływa: 11 września 2013 r. godz. 13:00
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle informację drogą mailową o wyniku postępowania do każdego Oferenta, który złożył ofertę.

Kryteria oceny ofert i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty:

Złożone oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena – waga 40%
C_i=(najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert)/(cena badanej oferty) x 40% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Odbyta aplikacja sądowa lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej – waga 5%
Za wykazanie odbycia aplikacji sądowej lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej zamawiający przyzna oferentowi 5 pkt.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
• ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
• ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w zapytaniu ofertowym.

3. Doświadczenie pracy w projektach UE – waga 5%
Za wykazane doświadczenie pracy w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej zamawiający przyzna oferentowi 5 pkt.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
• ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
• ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w zapytaniu ofertowym.

4. Rozmowa kwalifikacyjna – waga 50%
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
W wyniku analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych Zamawiający dokona wyboru kandydatów spełniających wymagania formalne i posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie opisanego zamówienia, mających zdany egzamin sędziowski, adwokacki lub radcowski, posiadających wykształcenie wyższe prawnicze z oceną minimum dobrą na dyplomie ukończenia studiów, posiadających minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa, w tym przynajmniej 1-roczne doświadczenie w pracy na takich stanowiskach po złożeniu wymienionych wyżej egzaminów, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną do biura mieszczącego się w Tłuszczu przy ul. Powstańców 9.

R_i=(liczba punktów z rozmowy kwalifikacyjnej uzyskana przez ocenianego kandydata lub ocenianą kandydatkę)/(najwyższa liczba punktów z rozmowy kwalifikacyjnej) x 50% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Wybrany zostanie Oferent, który uzyska najwyższą sumę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).

Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.

http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_39_2013.doc
http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_39_2013.pdf


Uwagi:

Numer postępowania: OBP-ZO-39/2013                                     Tłuszcz, dnia 20 września 2013 r.

Protokół z wyboru oferenta
na realizację zlecenia w charakterze prawnika - eksperta

W dniu 23 sierpnia 2013 roku, na tablicy ogłoszeń w biurze projektu, w BIP-ie oraz na stronie internetowej projektu ukazało się zapytanie ofertowe Nr OBP-ZO-39/2013 na realizację zlecenia w charakterze prawnika-eksperta w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zapytanie ofertowe zostało również wysłane drogą mailową do:
k.pekala@kancelaria-adwokacka.pl, kontakt@kancelariafactum.pl, kdmovski@poczta.onet.pl, kancelaria@adwokaci-wawa.pl, biuro@zmlegal.pl, kancelaria@tomaszgolebiowski.com.pl,
kancelaria@kuszlegal.pl, kancelaria@pochopien-mikolajczyk.com, info@kancelariamomot.pl, radoslaw.gromada@gmail.com, sekretariat.warszawa@omega-kancelaria.pl, malgorzata.regulska@kancelaria-regulska.pl, karol.pachnik@adwokatura.pl, jaroslaw-pasik@o2.pl, anna.wyrzykowska@adwokatura.pl,
twyszogrodzki@gmail.com, ewawyszynska@hotmail.com, maciejgaca@onet.pl, pawel.groele@gmail.com, adw.hankus@gmail.com, tomasz.gaczynski@kancelaria.sgp.pl

Termin składania ofert upłynął w dniu 11 września 2013 r. o godz. 13:00. Do tego terminu wpłynęło 6 ofert, na podstawie których Zamawiający dokonał oceny ofert:

Oferta nr 1. Adw. Marcin Kramek, Kancelaria Adwokacka, 02-715 Warszawa, ul. Puławska 158/164 lok. 49,
Data wpłynięcia oferty: 2.09.2013 r.
Stawka godzinowa brutto: 49,00 zł
Łączna liczba punktów uzyskana z oceny ofert: 100 pkt.
Oferta nr 2. Adw. Anna Jakuć, Kancelaria Adwokacka, ul. Marszałkowska 84/92 m. 54, 00-514 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 8.09.2013 r.
Stawka godzinowa brutto: 200,00 zł
Łączna liczba punktów uzyskana z oceny ofert: 64,17 pkt.
Oferta nr 3. R.pr. Jurand Chwojnicki, Kancelaria Prawna Filipek&Kamiński Sp. k., ul. Spokojna 17/12, 20-066 Lubin
Data wpłynięcia oferty: 11.09.2013 r.
Stawka godzinowa brutto: 148,00 zł
Łączna liczba punktów uzyskana z oceny ofert: 70,33 pkt.
Oferta nr 4. Kancelaria Radcy Prawnego Anna Borkowska ul. Pejzażowa 2/319, 02-703 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 11.09.2013 r.
Oferta nr 5. P. Agnieszka Lisiecka-Gawęda, ul. Bernardyńska 21/4, 02-904 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 11.09.2013 r.
Oferta nr 6. Adw. Agnieszka Rzepka, Kancelaria Adwokacka, ul. Biała 4 lok. 78, 00-895 Warszawa
Data wpłynięcia oferty: 11.09.2013 r.

Po dokonaniu oceny ofert, oferty nr 5, 6 zostały odrzucone ze względu na nie spełnianie warunków formalnych zapytania ofertowego, natomiast oferent nr 4 zrezygnował z możliwości uczestnictwa w dalszym etapie postępowania, w związku z powyższym oferty te nie były brane pod uwagę w ocenie ofert.
Najkorzystniejszą ofertą złożoną w ramach zapytania ofertowego nr OBP-ZO-39/2013 na realizację zlecenia w charakterze prawnika-eksperta w ramach realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest oferta:
Kancelaria Adwokacka Adwokat Marcin Kramek,
02-715 Warszawa, ul. Puławska 158/164 lok. 49
Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym, a o jej wyborze zadecydowała najwyższa liczba punktów w ocenie kryterium wyboru oferty – 100,00 pkt.

Kryterium wyboru ofert była: cena (waga 40%), odbyta aplikacja sądowa lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej (waga 5%), doświadczenie w pracy w projektach UE (waga 5%), rozmowa kwalifikacyjna (waga 50%).

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 23.08.2013, 16:06
Dokument oglądany razy: 2025
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: nie
Opublikował: Agnieszka Zaremba
Publikacja dnia: 23.08.2013, 16:06
Termin: 11.09.2013, 13:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 



bip.gov.pl