mapa strony   |   kontakt   |


Niepodlegające Ustawie



OBP-ZO-31/2012 - Realizacja zlecenia w charakterze prawnika - eksperta (CPV – 79140000-7) w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

OBP-ZO-31/2012
Data publikacji: 23 października 2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Działając zgodnie z zasadą racjonalnego zarządzania finansami oraz zasadą konkurencyjności przedstawiamy zapytanie ofertowe na:
realizację zlecenia w charakterze prawnika - eksperta (CPV – 79140000-7) w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646 23 51
Fax: 29 642 40 46
e-mail: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67

Przedmiot zapytania ofertowego:
Praca (w formie umowy zlecenia) na stanowisku prawnik – ekspert w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Praca obejmuje popularyzację idei poradnictwa obywatelskiego oraz wspieranie pracy stacjonarnego i mobilnego biura porad poprzez konsultowanie z pracownikami tego biura wybranych, skomplikowanych zagadnień prawnych z zakresu różnych dziedzin prawa, w tym m.in. prawa rodzinnego, cywilnego i administracyjnego, prawa karnego, prawa wykroczeń z wyłączeniem ubezpieczeń społecznych (w tym świadczeń socjalnych), podejmowanie działań szkoleniowo – dydaktycznych na ich rzecz mających na celu poszerzanie ich wiedzy prawnej i umiejętności praktycznych, a także sporządzanie opinii i ekspertyz prawnych, pism procesowych, raportów, wystąpień problemowych i innych dokumentów. Ponadto w zakresie obowiązków pozostaje osobiste konsultowanie z klientami – beneficjentami projektu wymienionych powyżej zagadnień prawnych – w sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu. W zakresie obowiązków pozostaje także prowadzenie baz danych i dokumentacji projektu.

Miejsce realizacji: powiat wołomiński.

Szacunkowa ilość godzin w miesiącu, jaką należy przyjąć do wyliczenia swojej stawki godzinowej przy przygotowywaniu oferty: 30 (ilość godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania i rodzaju porad świadczonych przez biuro).

Okres realizacji: listopad 2012 r. - grudzień 2013 r.

Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę (imię i nazwisko) i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający cenę brutto za jedną godzinę pracy; pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę wynagrodzenia brutto wraz z narzutami na wynagrodzenia, stanowiącymi koszt pracodawcy, a dla podatnika VAT - kwotę zawierającą podatek VAT; w ofercie należy podać kwotę brutto (wraz z narzutami na wynagrodzenia) lub kwotę brutto (z VAT) (załącznik nr 1);
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2);
- CV osoby ubiegającej się o pracę zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymagań postawionych w niniejszym zapytaniu.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl, przesłana faxem na numer 29 642 40 46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
Dokumenty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty,
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby fizyczne, które spełniają następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie opisanego zamówienia,
- mają zdany egzamin sędziowski, adwokacki lub radcowski,
- posiadają wykształcenie wyższe prawnicze z oceną minimum dobrą na dyplomie ukończenia studiów,
- posiadają minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa, w tym przynajmniej 2-letni okres pracy na takich stanowiskach po złożeniu wymienionych wyżej egzaminów.

7. Wymagania preferowane:
- odbyta aplikacja sądowa lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej,
- doświadczenie pracy w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Terminy:
Termin składania ofert upływa: 9 listopada 2012 r. godz. 15:00
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle informację drogą mailową o wyniku postępowania do każdego Oferenta, który złożył ofertę.

Kryteria oceny ofert i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty:
Złożone oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena – waga 40%
C_i=(najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert)/(cena badanej oferty) x 40% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Odbyta aplikacja sądowa lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej – waga 5%
Za wykazane odbycia aplikacji sądowej lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej zamawiający przyzna oferentowi 5 pkt.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
• ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
• ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w zapytaniu ofertowym.

3. Doświadczenie pracy w projektach UE – waga 5%
Za wykazane doświadczenie pracy w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej zamawiający przyzna oferentowi 5 pkt.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
• ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
• ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w zapytaniu ofertowym.

4. Rozmowa kwalifikacyjna – waga 50%
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
W wyniku analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych Zamawiający dokona wyboru kandydatów spełniających wymagania formalne i posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie opisanego zamówienia, mających zdany egzamin sędziowski, adwokacki lub radcowski, posiadających wykształcenie wyższe prawnicze z oceną minimum dobrą na dyplomie ukończenia studiów, posiadających minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa, w tym przynajmniej 2-letni okres pracy na takich stanowiskach po złożeniu wymienionych wyżej egzaminów, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną do biura mieszczącego się w Tłuszczu przy ul. Powstańców 9.

R_i=(liczba punktów z rozmowy kwalifikacyjnej uzyskana przez ocenianego kandydata lub ocenianą kandydatkę)/(najwyższa liczba punktów z rozmowy kwalifikacyjnej) x 50% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Wybrany zostanie Oferent, który uzyska najwyższą sumę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).

Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.

http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_31_2012.doc
http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_31_2012.pdf


Uwagi:

Numer postępowania: OBP-ZO-31/2012                                   Tłuszcz, dnia 22 listopada 2012 r.

Protokół z wyboru oferenta
na realizację zlecenia w charakterze prawnika - eksperta

W dniu 23 października 2012 roku, na tablicy ogłoszeń w biurze projektu, w BIP-ie oraz na stronie internetowej projektu ukazało się zapytanie ofertowe Nr OBP-ZO-31/2012 na realizację zlecenia w charakterze prawnika-eksperta w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytanie ofertowe zostało również wysłane drogą mailową do:
rafałskup@gazeta.pl, dominikawalczak@o2.pl, a.dybowska@onet.eu, gebis@kancelaria-gebis.pl, sekretariat@kancelaria-pasik.pl, kancelaria@golebiowski.pl, kancelaria@wkiw.pl, kancelaria@rachelski.pl, kancelaria@cww.pl, kancelaria@maecinkwas.pl
Termin składania ofert upłynął w dniu 9 listopada 2012 r. o godz. 15:00. Do tego terminu wpłynęły 2 oferty, na podstawie których Zamawiający dokonał oceny ofert:

Oferta nr 1. Agnieszka Dybowska, zam. Naruszewo
Data wpłynięcia oferty: 6.11.2012 r.
Stawka godzinowa brutto: 185,00 zł
Łączna liczba punktów uzyskana z oceny ofert: 89,19 pkt.

Oferta nr 2. Adw. Remigiusz Gołębiowski, Kancelaria adwokacka, ul. Sterlinga 27/29 lok. 507, 90-212 Łódź
Data wpłynięcia oferty: 9.11.2012 r.
Stawka godzinowa brutto: 135,00 zł
Łączna liczba punktów uzyskana z oceny ofert: 83,80 pkt.

Po dokonaniu obliczeń kryterium wyboru oferty, najkorzystniejszą ofertą złożoną w ramach zapytania ofertowego nr OBP-ZO-31/2012 na realizację zlecenia w charakterze prawnika-eksperta w ramach realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest oferta:
Pani Agnieszki Dybowskiej, zam. Naruszewo
Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym, a o jej wyborze zadecydowała najwyższa liczba punktów w ocenie kryterium wyboru oferty – 89,19 pkt.

Kryterium wyboru ofert była: cena (waga 40%), odbyta aplikacja sądowa lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej (waga 5%), doświadczenie w pracy w projektach UE (waga 5%), rozmowa kwalifikacyjna (waga 50%).

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 23.10.2012, 15:51
Dokument oglądany razy: 1875
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: nie
Opublikował: Agnieszka Zaremba
Publikacja dnia: 23.10.2012, 15:51
Termin: 09.11.2012, 15:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 



bip.gov.pl