mapa strony   |   kontakt   |


Niepodlegające Ustawie



OBP-ZO-28/2012 - Na dostawę gadżetów promocyjnych (CPV 22.46.20.00-6) na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

OBP-ZO-28/2012
Data publikacji: 6 lipca 2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na dostawę gadżetów promocyjnych (CPV 22.46.20.00-6) na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646-23-51
fax. 29-642-40-46
e-mail: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67

Przedmiot zapytania ofertowego:
Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zapytania ofertowego obejmuje: wykonanie projektu graficznego, przygotowanie nadruku, nadruk, gadżety oraz dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.

Rodzaj i parametry gadżetów z nadrukiem:
1. Parasol automatyczny – materiał: 100% poliester, uchwyt: drewniany, wymiary: ø103x90cm, jeden kolor nadruku, kolor parasoli: czerwony – 10 szt., granatowy – 25 szt., czarny – 25 szt.;
2. Skarbonka typu świnka – materiał: ceramika, rozmiary: 12 x 10 x 10cm, metoda znakowania: tampodruk, nadruk: pełno kolorowy CMYK, kolor skarbonki: biały – ilość 20 szt., czerwony – ilość 20 szt., pomarańczowy – 20 szt.; (modyfikacja zapisu w dn. 19.07.2012 r.)
2. Skarbonka typu świnka – materiał: ceramika, rozmiary: 12 x 10 x 10cm, metoda znakowania: tampodruk, nadruk: 1 kolorowy, kolor skarbonki: biały – ilość 20 szt., czerwony – ilość 20 szt., pomarańczowy – 20 szt.;
3. Podkładka pod mysz – rozmiar 25 x 19 cm, nadruk pełno kolorowy CMYK, antypoślizgowy spód, grubość 3 mm, nadruk niewyczuwalny w dotyku, ilość: – 40 szt.;
4. Etui na karty płatnicze – materiał plastik, wymiar: 6x9x0,4 cm, nadruk pełno kolorowy, kolory: pomarańczowy – 20 szt., czerwony – 20 szt., granatowy – 20 szt.; (modyfikacja zapisu w dn. 19.07.2012 r.)
4. Etui na karty płatnicze – materiał plastik, wymiar: 6x9x0,4 cm, nadruk 1 kolorowy, kolory: pomarańczowy – 20 szt., czerwony – 20 szt., granatowy – 20 szt.;
5. Piłka plażowa nadmuchiwana – wykonana z wytrzymałego tworzywa PCV, rozmiar piłki: ø28 cm, nadruk jednokolorowy, wielkość nadruku: 60 x 40 mm; dwukolorowa: biało-czerwona – 30 szt., biało-pomarańczowa – 30 szt.;
6. Notes z długopisem – notes wykonany z plastiku, zawiera długopis, 60 kartek gładkich, całość w etui, rozmiar: ok. 10,6 x 7,9 x 1,2 cm, kolor: szary – 20 szt., granatowy – 20 szt., czerwony – 20 szt. materiał: plastik, typ znakowania: sitodruk jednokolorowy;
7. Długopisy metalowe z nadrukiem jednokolorowym, dwa nadruki po dwóch stronach, nadruk może być wykonany metodą grawerowania laserowego lub równoważną – ilość: 200 szt.

Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczy gadżety do biura: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju, 05-240 Tłuszcz, ul. Powstańców 9.

Wszystkie nadruki muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Wytyczne znajdują się pod adresem:
http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Documents/wytyczne_04_02.pdf

Zamawiający przewiduje umieszczenie na materiałach logotypu Obywatelskiego Biura Porad wraz z jego nazwą, odwołania do strony internetowej projektu (www.ObywatelskieBiuroPorad.pl) oraz ewentualnie umieszczenie numeru telefonu.

Zamawiający dysponuje wszystkimi logotypami niezbędnymi do wykonania zlecenia i udostępni je we wskazanym przez Wykonawcę formacie.

Termin dostawy zamówienia: w ciągu 21 dni od złożenia zamówienia przy założeniu, że Zamawiający będzie zatwierdzał zaproponowane przez Wykonawcę wizualizacje projektów w czasie maks. 24 godzin od poinformowaniu go o jej przesłaniu w formie elektronicznej.

Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych - pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT (załącznik nr 1);
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2).
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl, przesłana faxem na numer 29-642-40-46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.

Terminy:
Termin składania ofert upływa 24.07.2012 r. g. 12:00 28.07.2012 r. g. 12:00 (modyfikacja zapisu w dn. 19.07.2012 r.)
Termin dostawy zamówienia: w ciągu 21 dni od złożenia zamówienia przy założeniu, że Zamawiający będzie zatwierdzał zaproponowane przez Wykonawcę wizualizacje projektów w czasie maks. 24 godzin od poinformowaniu go o jej przesłaniu w formie elektronicznej
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle informację o wyniku postępowania do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę.

Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów:

cena – 100%.

Sposób obliczenia i przyznania punktów dla badanej oferty:
C_i=(oferowana najniższa ocena brutto)/(cena badanej oferty) x 100%

Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.

http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_28_2012.doc
http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_28_2012.pdf

Modyfikacja zapytania w dn. 19.07.2012 r.

http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_28_2012_modyfikacja.doc
http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_28_2012_modyfikacja.pdf


Uwagi:

Numer postępowania: OBP-ZO-28/2012                                      Tłuszcz, dnia 1 sierpnia 2012 r.

Protokół z wyboru oferenta
na dostawę gadżetów promocyjnych


W dniu 6 lipca 2012 roku, na tablicy ogłoszeń w biurze projektu, w BIP-ie oraz na stronie internetowej projektu ukazało się zapytanie ofertowe Nr OBP – ZO – 28/2012 na dostawę gadżetów promocyjnych w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytanie ofertowe zostało również wysłane drogą mailową do:
Marcin Purzyński <marcin.purzynski@captatio.pl>,
fabian_bag@biznespoczta.pl, biuro@ystudio.pl , biuro@reklamowe24.pl, graafi_br@wp.pl,
j.wojciechowska@law-reklama.pl, teraz@ar-teraz.pl, aneta@polibiuro.sosnowiec.pl, netra@netra.pl, maciej.egermeier@captatio.pl, eureka@eurekaplus.pl, agencja@esencja.net,
agencja.galart@gmail.com, r.rutkowska@promo-land.pl, natalia.hoffmann@again.com.pl, katarzyna.karasek@logosmycze.pl, biuro@agmart.com.pl, biuro@lariat.pl, drukarnia2000@gazeta.pl, pawel@acme.net.pl
W związku z pytaniami dotyczącymi przedmiotu zapytania ofertowego zostały naniesione zmiany w akapicie „Rodzaj i parametry gadżetów z nadrukiem” pkt. 2 i 4 oraz wydłużony termin składania ofert do dnia 28 lipca 2012 r. do godziny 12:00.
Informacje o zmianach zostały również przesłane na w/w adresy mailowe, ogłoszone w BIP-ie oraz na tablicy ogłoszeń.
Termin składania ofert upłynął w dniu 28 lipca 2012 r. o godz. 12:00. Do tego terminu wpłynęły 2 oferty, na podstawie których Zamawiający dokonał oceny ofert:
Oferta nr 1. NETRA Reklama – Gadżety Reklamowe z nadrukiem, ul. Turystyczna 192, 43-384 Jaworze k/Bielsko-Biała
Data wpłynięcia oferty: 9.07.2012 r.
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 8 590,94 zł/50,08 pkt.
Oferta nr 2. Reklamowe 24, Al. Kościuszki 23/25, 90-418 Łódź
Data wpłynięcia oferty: 27.07.2012 r.

Oferta nr 3. Agencja Reklamowa TERAZ, ul. Piękna 13 lok 208, 85-303 Bydgoszcz
Data wpłynięcia oferty: 27.07.2012 r.
Łączna cena za dostawę gadżetów promocyjnych: 4 302,54 zł/100,00 pkt.

Oferta nr 2 została odrzucona ze względu na brak spełniania wymogów formalnych oferty. Oferent w swojej ofercie proponuje inne parametry gadżetów niż wymaga Zamawiający.
Po dokonaniu obliczeń kryterium wyboru oferty, najkorzystniejszą ofertą złożoną w ramach zapytania ofertowego nr OBP-ZO-28/2012 na dostawę gadżetów promocyjnych w ramach realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest oferta:
Agencja Reklamowa TERAZ,
ul. Piękna 13 lok 208,
85-303 Bydgoszcz
Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym, a o jej wyborze zadecydowała najwyższa liczba punktów w ocenie kryterium wyboru oferty – 100,00 pkt.
Kryterium wyboru oferty była: cena (waga 100%).

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 19.07.2012, 15:03
Dokument oglądany razy: 2096
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: nie
Opublikował: Maciej Puławski
Publikacja dnia: 19.07.2012, 15:03
Termin: 28.07.2012, 12:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 



bip.gov.pl