mapa strony   |   kontakt   |


Niepodlegające Ustawie



OBP-ZO-23/2012 - Na dostawę stojaków na ulotki na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

OBP-ZO-23/2012
Data publikacji: 7 marca 2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na dostawę stojaków na ulotki na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:

Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646-23-51
fax. 29-642-40-46
e-mail: info@ObywatelskieBiuroPorad.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67

Przedmiot zapytania ofertowego:

Dostawa stojaków na ulotki na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Stojak do postawienia, przeznaczony na ulotki pionowe w formacie 1/3 A4 (DL) posiadający boki lub kieszonkę, które zabezpieczają ulotki przed wypadnięciem.

Parametry stojaka:

1. Wymiary stojaka:
Wysokość: 210 mm,
Szerokość: 110 mm,

2. Materiał:
Plexi bezbarwna, grubość 2 mm;

3. Brzegi:
Gładkie, błyszczące (cięte laserem);

4. Ilość:
30 szt.


Istotne warunki zamówienia:

Wykonawca dostarczy stojaki na ulotki do biura: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju, 05-240 Tłuszcz, ul. Powstańców 9.

Wymogi formalne:

1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za 30 szt. stojaków wraz z dostawą do siedziby zamawiającego. Pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT (załącznik nr 1);
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2).
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: biuro@kastor.org.pl, przesłana faxem na numer 29-642-40-46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.

Terminy:
Termin składania ofert upływa 19.03.2012 r. godz. 12.00

Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle informację o wyniku postępowania do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę.

Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów: cena – 100%.

Kontakt:

Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.

http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_23_2012.doc

http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_23_2012.pdf


Uwagi:

Numer postępowania: OBP-ZO-23/2012                                         Tłuszcz, dnia 19 marca 2012 r.
Protokół z wyboru oferenta
na dostawę stojaków na ulotki


W dniu 7 marca 2012 roku, na tablicy ogłoszeń w biurze projektu, w BIP-ie oraz na stronie internetowej projektu ukazało się zapytanie ofertowe Nr OBP – ZO – 23/2012 na dostawę stojaków na ulotki na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytanie ofertowe zostało również wysłane drogą mailową do:
biuro@promation.pl,
info@grupareklama.pl,
aplex@interia.eu,
info@poptime.pl,
info@ar.com.pl,
abikon@abikon.pl,
biuro@wieland.com.pl,
michal@roll-upy.eu,
biuro@netplex.pl,
at@cligo.pl,
allegro@plexomania.pl

Potwierdzenie otrzymania maila z zapytaniem ofertowym otrzymano od potencjalnych Wykonawców w dniu 7 marca 2012 r. w godz. 16:04; 16:00; oraz w dniu 8 marca 2012 r. w godz. 08:43; 09:52;
Odpowiedź z ofertą cenową otrzymano od firm:

1) Meva Imedia Wojska Polskiego 61/63/17 95-070 Aleksandrów Łódzki – dn. 7.03.2012 r. g. 17:47,
Cena brutto za stojaki + dostawa – 250,23 zł; (bez oświadczeń)
2) F.H.U.T. „DEAL” Kamiński Tomasz, ul. Piastowska 8, 32-800 Brzesko – w dniu 9.03.2012 r. g. 10:27;
Cena brutto za stojaki + dostawa – 278,70 zł;
3) Agencja Reklamowa ROKA Katarzyna Tyczyńska, ul. Nadbużańska 10 a, 05-252 Dręszew– w dniu 9.03.2012 r. g. 14:53,
Cena brutto za stojaki – 305,53 zł;
4) AR M. Gąsowski, P. Gąsowski sp. j., ul. Handlowa 7 p. 115, 15-399 Białystok - w dniu 12.03.2012 r. g. 16:15,
Cena brutto za stojaki + dostawa – 201,97 zł;
5) A.H.U. Omega Cz. L. Polakowscy, ul. Pszczelnicza 14, 41-100 Siemianowice Śląskie, w dniu 13.03.2012, 15:53,
Cena brutto za stojaki + dostawa – 356,00 zł;
6) MAGIT sp. z o.o. Psary, ul. Parkowa 11, 51-180 Wrocław – w dniu 14.03.2012 r. g. 15:04,
Cena brutto za stojaki + dostawa – 472,32 zł;
7) 3R Agencja Reklamowo-Marketingowa Sylwiusz Gruś, 56-120 Brzeg Dolny, ul. Wilcza 8, w dniu 19.03.2012 r. g. 10:49,
Cena brutto za stojaki + dostawa – 485,85 zł;
8) POP Time Sp. z o.o., ul. Bajeczna 1A, 03-681 Warszawa, w dniu 19.03.2012 r. g. 11:43
Cena brutto za stojaki + dostawa – 207,87 zł;
9) P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka reklama, 08-300 Wieluń, ul. Warszawska 10, w dniu 19.03.2012 r. g. 11:52,
Cena brutto za stojaki + dostawa – 492,00 zł;

Po zapoznaniu się z ofertami zgłoszonymi w ramach zapytania ofertowego nr OBP-ZO-23/2012 na dostawę stojaków na ulotki na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zdecydowano o wyborze oferty:
AR M. Gąsowski, P. Gąsowski Sp. J.
ul. Handlowa 7 p. 115,
15-399 Białystok
Cena brutto za całość zamówienia wraz z dostawą – 201,97 zł;
Oferta spełniła wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym, a o jej wyborze zdecydowała najniższa cena brutto zaoferowana za wykonanie zamówienia.
Jedynym kryterium wyboru oferty była: cena (waga 100%).

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 07.03.2012, 15:39
Dokument oglądany razy: 1885
Przetarg zakończony i rozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: nie
Opublikował: Agnieszka Zaremba
Publikacja dnia: 07.03.2012, 15:39
Termin: 19.03.2012, 12:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 



bip.gov.pl