mapa strony   |   kontakt   |


Niepodlegające Ustawie



OBP-ZO-09/2011 - Na wydruk i dostawę wizytówek na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

OBP-ZO-09/2011
Data publikacji 3 marca 2011 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE

Na wydruk i dostawę wizytówek na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 694-005-675
fax. 29-642-40-46
e-mail: biuro@kastor.org.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67

Przedmiot zapytania ofertowego:
Wydruk i dostawa wizytówek na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wydruk siedmiu wzorów wizytówek zgodnie z przygotowanymi projektami graficznymi.

Parametry wizytówki:

Wymiary wizytówki: 50 x 90 mm
Kolor: 4+4
Papier: kreda min. 350g/m²
Ilość wzorów: 7
Nakład: 500 szt. dla każdego wzoru

Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczy wizytówki do biura: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju, 05-240 Tłuszcz, ul. Powstańców 9.

Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za 500 szt. dla każdego wzoru wizytówek wraz z dostawą do siedziby zamawiającego. Pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: biuro@kastor.org.pl, przesłana faxem na numer 29-642-40-46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.

Terminy:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 31 marca 2011 r.
Termin składania ofert upływa 11 marca 2011 r. godz. 10.00
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej.


Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów: cena.

Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.

zapytanie_ofertowe_OBP_09.doc

zapytanie_ofertowe_OBP_09.pdf

Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Dokument z dnia: 03.03.2011, 12:39
Dokument oglądany razy: 1452
Przetarg zakończony nierozstrzygnięty
Przetarg podlega Ustawie: nie
Opublikował: Maciej Puławski
Publikacja dnia: 03.03.2011, 12:39
Termin: 11.03.2011, 10:00
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 



bip.gov.pl