BIP Stowarzyszenia Kastor - Inicjatywa dla Rozwoju

OBP-ZO-39/2013 - Na realizację zlecenia w charakterze prawnika - eksperta (CPV – 79140000-7) w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

opublikowany: 23.08.2013
termin: 11.09.2013
przetarg nie podlega Ustawie o Zamówieniach Publicznych

Wersja archiwalna z dnia 23.08.2013

OBP-ZO-39/2013
Data publikacji: 23 sierpnia 2013 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Działając zgodnie z zasadą racjonalnego zarządzania finansami oraz zasadą konkurencyjności przedstawiamy zapytanie ofertowe na:
realizację zlecenia w charakterze prawnika - eksperta (CPV – 79140000-7) w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646 23 51
Fax: 29 642 40 46
e-mail: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67

Przedmiot zapytania ofertowego:
Praca (w formie umowy zlecenia) na stanowisku prawnik – ekspert w ramach projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Praca obejmuje popularyzację idei poradnictwa obywatelskiego oraz wspieranie pracy stacjonarnego i mobilnego biura porad poprzez konsultowanie z pracownikami tego biura wybranych, skomplikowanych zagadnień prawnych z zakresu różnych dziedzin prawa, w tym m.in. prawa rodzinnego, cywilnego i administracyjnego, prawa karnego, prawa wykroczeń z wyłączeniem ubezpieczeń społecznych (w tym świadczeń socjalnych), podejmowanie działań szkoleniowo – dydaktycznych na ich rzecz mających na celu poszerzanie ich wiedzy prawnej i umiejętności praktycznych, a także sporządzanie opinii i ekspertyz prawnych, pism procesowych, raportów, wystąpień problemowych i innych dokumentów. Ponadto w zakresie obowiązków pozostaje osobiste konsultowanie z klientami – beneficjentami projektu wymienionych powyżej zagadnień prawnych – w sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu. W zakresie obowiązków pozostaje także prowadzenie baz danych i dokumentacji projektu.

Miejsce realizacji: powiat wołomiński.

Szacunkowa ilość godzin w miesiącu, jaką należy przyjąć do wyliczenia swojej stawki godzinowej przy przygotowywaniu oferty: 30 (ilość godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od zapotrzebowania i rodzaju porad świadczonych przez biuro).

Okres realizacji: wrzesień 2013 r. - grudzień 2013 r.

Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę (imię i nazwisko) i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający cenę brutto za jedną godzinę pracy; pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę wynagrodzenia brutto wraz z narzutami na wynagrodzenia, stanowiącymi koszt pracodawcy, a dla podatnika VAT - kwotę zawierającą podatek VAT; w ofercie należy podać kwotę brutto (wraz z narzutami na wynagrodzenia) lub kwotę brutto (z VAT) (załącznik nr 1);
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2);
- CV osoby ubiegającej się o pracę zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymagań postawionych w niniejszym zapytaniu.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl, przesłana faxem na numer 29 642 40 46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
Dokumenty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty,
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać osoby fizyczne, które spełniają następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie opisanego zamówienia,
- mają zdany egzamin sędziowski, adwokacki lub radcowski,
- posiadają wykształcenie wyższe prawnicze z oceną minimum dobrą na dyplomie ukończenia studiów,
- posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa, w tym przynajmniej 1-roczne doświadczenie w pracy na takich stanowiskach po złożeniu wymienionych wyżej egzaminów.

7. Wymagania preferowane:
- odbyta aplikacja sądowa lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej,
- doświadczenie pracy w projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Terminy:
Termin składania ofert upływa: 11 września 2013 r. godz. 13:00
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle informację drogą mailową o wyniku postępowania do każdego Oferenta, który złożył ofertę.

Kryteria oceny ofert i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty:

Złożone oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena – waga 40%
C_i=(najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert)/(cena badanej oferty) x 40% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

2. Odbyta aplikacja sądowa lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej – waga 5%
Za wykazanie odbycia aplikacji sądowej lub zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego lub w kancelarii/spółce radcowskiej/adwokackiej zamawiający przyzna oferentowi 5 pkt.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
• ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
• ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w zapytaniu ofertowym.

3. Doświadczenie pracy w projektach UE – waga 5%
Za wykazane doświadczenie pracy w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej zamawiający przyzna oferentowi 5 pkt.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
• ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia,
• ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w zapytaniu ofertowym.

4. Rozmowa kwalifikacyjna – waga 50%
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego kryterium:
W wyniku analizy złożonych dokumentów aplikacyjnych Zamawiający dokona wyboru kandydatów spełniających wymagania formalne i posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie opisanego zamówienia, mających zdany egzamin sędziowski, adwokacki lub radcowski, posiadających wykształcenie wyższe prawnicze z oceną minimum dobrą na dyplomie ukończenia studiów, posiadających minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stosowaniem prawa, w tym przynajmniej 1-roczne doświadczenie w pracy na takich stanowiskach po złożeniu wymienionych wyżej egzaminów, którzy zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną do biura mieszczącego się w Tłuszczu przy ul. Powstańców 9.

R_i=(liczba punktów z rozmowy kwalifikacyjnej uzyskana przez ocenianego kandydata lub ocenianą kandydatkę)/(najwyższa liczba punktów z rozmowy kwalifikacyjnej) x 50% x 100
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Wybrany zostanie Oferent, który uzyska najwyższą sumę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).

Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.

http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_39_2013.doc
http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_39_2013.pdf

Wiadomość z dnia: 23.08.2013
Dokument oglądany razy: 8
Opublikował: Agnieszka Zaremba
wydruk z dnia: 22.12.2024 // www.kastor.org.pl/bip