BIP Stowarzyszenia Kastor - Inicjatywa dla Rozwoju

OBP-ZO-28/2012 - Na dostawę gadżetów promocyjnych (CPV 22.46.20.00-6) na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

opublikowany: 06.07.2012
termin: 24.07.2012
przetarg nie podlega Ustawie o Zamówieniach Publicznych

Wersja archiwalna z dnia 06.07.2012

OBP-ZO-28/2012
Data publikacji: 6 lipca 2012 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na dostawę gadżetów promocyjnych (CPV 22.46.20.00-6) na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646-23-51
fax. 29-642-40-46
e-mail: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67

Przedmiot zapytania ofertowego:
Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zapytania ofertowego obejmuje: wykonanie projektu graficznego, przygotowanie nadruku, nadruk, gadżety oraz dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego.

Rodzaj i parametry gadżetów z nadrukiem:
1. Parasol automatyczny – materiał: 100% poliester, uchwyt: drewniany, wymiary: ø103x90cm, jeden kolor nadruku, kolor parasoli: czerwony – 10 szt., granatowy – 25 szt., czarny – 25 szt.;
2. Skarbonka typu świnka – materiał: ceramika, rozmiary: 12 x 10 x 10cm, metoda znakowania: tampodruk, nadruk: pełno kolorowy CMYK, kolor skarbonki: biały – ilość 20 szt., czerwony – ilość 20 szt., pomarańczowy – 20 szt.;
3. Podkładka pod mysz – rozmiar 25 x 19 cm, nadruk pełno kolorowy CMYK, antypoślizgowy spód, grubość 3 mm, nadruk niewyczuwalny w dotyku, ilość: – 40 szt.;
4. Etui na karty płatnicze – materiał plastik, wymiar: 6x9x0,4 cm, nadruk pełno kolorowy, kolory: pomarańczowy – 20 szt., czerwony – 20 szt., granatowy – 20 szt.;
5. Piłka plażowa nadmuchiwana – wykonana z wytrzymałego tworzywa PCV, rozmiar piłki: ø28 cm, nadruk jednokolorowy, wielkość nadruku: 60 x 40 mm; dwukolorowa: biało-czerwona – 30 szt., biało-pomarańczowa – 30 szt.;
6. Notes z długopisem – notes wykonany z plastiku, zawiera długopis, 60 kartek gładkich, całość w etui, rozmiar: ok. 10,6 x 7,9 x 1,2 cm, kolor: szary – 20 szt., granatowy – 20 szt., czerwony – 20 szt. materiał: plastik, typ znakowania: sitodruk jednokolorowy;
7. Długopisy metalowe z nadrukiem jednokolorowym, dwa nadruki po dwóch stronach, nadruk może być wykonany metodą grawerowania laserowego lub równoważną – ilość: 200 szt.

Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczy gadżety do biura: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju, 05-240 Tłuszcz, ul. Powstańców 9.

Wszystkie nadruki muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Wytyczne znajdują się pod adresem:
http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Documents/wytyczne_04_02.pdf

Zamawiający przewiduje umieszczenie na materiałach logotypu Obywatelskiego Biura Porad wraz z jego nazwą, odwołania do strony internetowej projektu (www.ObywatelskieBiuroPorad.pl) oraz ewentualnie umieszczenie numeru telefonu.

Zamawiający dysponuje wszystkimi logotypami niezbędnymi do wykonania zlecenia i udostępni je we wskazanym przez Wykonawcę formacie.

Termin dostawy zamówienia: w ciągu 21 dni od złożenia zamówienia przy założeniu, że Zamawiający będzie zatwierdzał zaproponowane przez Wykonawcę wizualizacje projektów w czasie maks. 24 godzin od poinformowaniu go o jej przesłaniu w formie elektronicznej.

Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego gadżetów promocyjnych - pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT (załącznik nr 1);
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2).
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: zapytania@obywatelskiebiuroporad.pl, przesłana faxem na numer 29-642-40-46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.

Terminy:
Termin składania ofert upływa 24.07.2012 r. g. 12:00
Termin dostawy zamówienia: w ciągu 21 dni od złożenia zamówienia przy założeniu, że Zamawiający będzie zatwierdzał zaproponowane przez Wykonawcę wizualizacje projektów w czasie maks. 24 godzin od poinformowaniu go o jej przesłaniu w formie elektronicznej
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle informację o wyniku postępowania do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę.

Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów:

cena – 100%.

Sposób obliczenia i przyznania punktów dla badanej oferty:
C_i=(oferowana najniższa ocena brutto)/(cena badanej oferty) x 100%

Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.

http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_29_2012.doc
http://www.kastor.org.pl/zasoby/zapytanie_ofertowe_OBP_29_2012.pdf

Wiadomość z dnia: 06.07.2012
Dokument oglądany razy: 0
Opublikował: Maciej Puławski
wydruk z dnia: 22.11.2024 // www.kastor.org.pl/bip