OBP-ZO-24/2012
Data publikacji: 9 marca 2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wydruk i dostawę wizytówek i ulotek na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 29 646-23-51
fax. 29-642-40-46
e-mail: info@ObywatelskieBiuroPorad.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67
Przedmiot zapytania ofertowego:
Wydruk i dostawa wizytówek i ulotek na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wydruk wizytówek i ulotek zgodnie z przygotowanym przez Zamawiającego projektem graficznym.
Parametry wizytówki:
Wymiary wizytówki: 50 x 90 mm
Kolor: 4+4
Papier: kreda min. 350g/m²
Ilość wzorów: 1
Nakład: 500 szt.
Parametry ulotek:
Format: 1/3 formatu A4
Druk: 4+4
Materiał: papier kredowy 135g/m²
Nakład: 5 000 szt.
Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczy wizytówki i ulotki do biura: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju, 05-240 Tłuszcz, ul. Powstańców 9.
Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres Oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za 500 szt. wizytówek i 5 000 szt. ulotek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT (załącznik nr 1);
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2).
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: info@ObywatelskieBiuroPorad.pl, przesłana faxem na numer 29-642-40-46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
Terminy:
Termin składania ofert upływa 23 marca 2012 r. godz. 12.00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 13 kwietnia 2012 r.
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle informację o wyniku postępowania do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę.
Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów: cena – 100%.
Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.
http://www.kastor.org.pl/
http://www.kastor.org.pl/
Wiadomość z dnia: 09.03.2012 Dokument oglądany razy: 2 |
Opublikował: Agnieszka Zaremba |