OBP-ZO-10/2011
Data publikacji: 3 marca 2011 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wydruk i dostawę kalendarzyków listkowych na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający:
Nazwa: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju
Adres: ul. Powstańców 9, 05-240 Tłuszcz
Telefon: 694-005-675
fax. 29-642-40-46
e-mail: biuro@kastor.org.pl
REGON: 140553590
NIP: 113-261-12-67
Przedmiot zapytania ofertowego:
Wydruk i dostawa kalendarzyków listkowych na potrzeby realizacji projektu „Obywatelskie Biuro Porad” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia obejmuje wydruk kalendarzyków listkowych zgodnie z poniższymi parametrami:
Kalendarzyki listkowe:
- nakład 2000 egz.
- kalendarium na 2011 rok przygotowane przez Wykonawcę,
- projekt strony wizytówkowej kalendarzyka wykonany przez Zamawiającego,
- druk offsetowy,
- kolor z dwóch stron (jedna strona 4 kolory, kalendarium może być
sporządzone przy użyciu kolorów czarnego i czerwonego),
- dwustronnie laminowane - laminat błyszczący,
- wymiary: 54 x 85 mm,
- naroża zaokrąglone,
- karton obustronnie powlekany gramatura min. 300 g/m².
Istotne warunki zamówienia:
Wykonawca dostarczy kalendarzyki listkowe do biura: Stowarzyszenie Kastor – Inicjatywa dla Rozwoju, 05-240 Tłuszcz, ul. Powstańców 9.
Wymogi formalne:
1. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres oferenta;
- wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za 2000 szt. kalendarzyków listkowych wraz z dostawą do siedziby zamawiającego. Pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT.
2. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: biuro@kastor.org.pl wraz z odpisem z rejestru w formie skanu, przesłana faxem na numer 29-642-40-46 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.
4. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
5. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.
Terminy:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 31 marca 2011 r.
Termin składania ofert upływa: 11 marca 2011 r. godz. 10.00
Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej.
Kryteria wyboru oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów: cena.
Kontakt:
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Wiadomość z dnia: 03.03.2011 Dokument oglądany razy: 5 |
Opublikował: Maciej Puławski |